Besök hos Herr Doktor

Så har man varit hos läkaren två gånger denna vecka för att kolla varför jag har hostat sedan jul. Första dagen gjorde jag ett astma-test och fick blåsa i ett rör X antal gånger, det visade ingenting. Andra gången sa min läkare att hon inte hade en aning om vad det kan vara, ah men skitbra. Då fick jag gå och ta blodprov som jag hatar, usch:(
Jag ska nu även få en astmamedicin för att se om det hjälper nåt (även fast jag inte jag har astma..), men av någon konstig jävla anledning så GLÖMDE min läkare att skriva ett recept till mig så jag kan ju inte hämta ut den...man blir ju så less. Japp, så ere i alla fall! Nu ska jag äta lite mer godis och sen hoppa i säng. Jobber kallar i morrn :)


Dom tog ju typ allt blod från min vänstra arm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0