Beauty-stuff

Har som vanligt hittat lite smågrejer som jag tyckte att jag verkligen behövde...speciellt ett till schampo att lägga till min samling på typ 10 olika sorter, en för varje speciell hårdag liksom! Sen kände jag att jag var tvungen att köpa lite brun-utan-sol nu när man jobbar hela tiden och aldrig hinner sola, perfekt med lite fusk då ju. Har dock inte provat denna BUS eftersom jag bara använt en sort innan (på sprayflaska), så det ska bli sååå hiimla spännande att se hur denna gelé-BUS fungerar...
Köpte min favorit deodorant som luktar sjukt gott och fungerar riktigt bra! Sen hittade jag liten plånka i en superhärlig aprikosfärg (har en till i typ nude-färg).


Får se hur schampot funkar, det luktade sjukt gott iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0