Tandläkaren

Då har jag varit hos tandläkaren idag och det är alltid lika jobbigt eftersom man vet aldrig vad dom ska säga. Mina tänder längst bak (typ visdomständerna) sitter snett (ja men vad förvånad man är efter att alla andra tänder också satt snett innan jag fick tandställning) och en av dessa har inte kommit upp då den sitter och trycker på tanden framför. Jaha, det stör inte mig. Men. Tydligen så kan den göra så att jag får hål i den tanden den trycker på och bla bla, så jag måste förmodligen ta bort denna jävliga snea visdomstand! Aaahh. Seriöst. Jag har redan dragit ut 4 tänder och det var det värsta jag nånsin gjort. Men denna gång kommer jag behöva göra en liten operation och öppna upp tandköttet för att plocka bort tanden och sen SY ihop det, jag är inte alls nervös. Dessutom kommer det ta ca 6 månader för det att läka...Fabulous.




Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag har gjort det där, det gör ont som f a n, men det är läkt efter max en månad :)det är en baggis jämfört meed tandställning!

2011-03-27 @ 16:16:51
Postat av: milla

fan dom på vårdcentralen suger, hon ba "jaa det tar ungefär 6 månader för det att läka.." dessutom tuggade hon tuggummi hela tiden när hon kollade i munnen å så, sämst!

2011-03-30 @ 19:45:46
URL: http://itisallaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0