Visum

Så idag hade jag tid på Amerikanska Ambassaden och jag var skitnervös att jag skulle ha fel papper med mig eller att jag skulle svara fel på någon konstig fråga så jag inte skulle få godkänt! Men herregud vad jag oroade mig i onödan. Man kom dit, lämnade alla papper och sånt, satt ner och väntade i ett rum i en timme(!) med 30 andra människor med en tv som bara visade samma nyheter om och om igen på BBC channel eller nåt, sen fick man gå fram till en lucka och det enda hon frågade mig var om jag skulle åka med nån kompis...jag som trodde det skulle vara värsta intervjun (vilket man bokade tid för) med skitmånga jobbiga frågor, men det där var ju as skönt :)
Det var nog det sista att fixa innan vi åker! Så skönt :) Drar om en månad juuue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0