Hemmagjord Bearnaisesås

Det finns väl ingen som inte gillar bearnaisesås? Nej, tänkte väl det. Vi skulle grilla med familjen idag så jag kände för att jag skulle prova på att göra en hemmagjord bearnaisesås från scratch! Förstod att det skulle vara lite jobb med det och det var det också :P träningsvärk i armen typ. Den blev faktiskt riktigt bra för att vara första gången...tills jag fick panik då allt annat med middagen var klart och jag ville att såsen skulle bli varmare. Fan då att man alltid vill att allt ska bli perfekt, bara för att jag höjde värmen på plattan så skar sig såsen =( och blev alldeles gryning. Men det gick att äta ändå och den smakade jäkligt gott faktiskt :) Here's the result!





Det här var då precis innan jag förstörde den! Lookin' pretty good huh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0