Skoldag + IKEA

Idag var vi på skolan och hade informations seminarium, kan ju säga att det var en hel del svenskar :P av typ 30 pers var det minst 10 st. Campus är så mysigt, det finns pool och det är palmer överallt! Jag trivs redan :D Sedan hade vi även två prov idag, i matte och engelska. Fy fasen, jag har pluggat en del matte den senaste tiden bara för att repetera det man gjorde för 2 år sedan...kan ju säga att matteprovet inte gick speciellt bra :P Men egnelska gick as bra! Man gör proven bara för att se vilken nivå man ligger på så kan man välja kurser efter det.
Sedan var vi och skrev på kontraktet för lägenheten idag! Vi har nu ett eget hem^^ Allt känns just nu så overkligt. Vi var och handlade på IKEA också, fixade sängar och möbler och sånt :) vi käkade även köttbullar till middag där! Så. Jävla. Gott! Vi ska dit i morrn igen och köpa typ porslin och såna grejer, ska även då passa på att köpa med oss lite svensk kaviar och sill och sånt gott som finns på IKEA. Detta verkar ha blivit min favoritbutik just nu :P
Jag och Jonna sitter på rummet just nu och njuuuter med ett glas rött efter en jobbig dag med prov, det är vi värda :)

Omg, sooo gooood! Jag kan bara säga att det är as jobbigt att inte vara 21 år här...it totally sucks, big time!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0