Los Angeles

Nu har jag ett par minuter pa mig att skriva ett litet inlagg! Flygresan gick asbra och relativt fort faktiskt, forsta resan till Chicago tog typ 8 h 50 min och sen fran Chicago till LA typ 4 h, not too bad. Vi bor pa ett as nice hotell tills onsdag och sen kan vi flytta in i lagenheten =D Btw, vi har uppgraderat varan lagenhet fran 600 square feet och 1670$ i manaden, till 800 square feet och 1595$ i manaden! Haha sa javla nice^^ Vi var pa IKEA idag och provade ut lite sangar och sa, ska forsoka fixa en mobil sa fort som mojligt ocksa. Vi har precis varit och kakat pa Yankee Doodle (typ som Fridays) och daaaaamn va mycket mat det var! At typ halften...man far tanka pa att allt har i USA ar XXXXLLL =P
Sa nu har jag uppdaterat er lite iaf! Btw, det kanns jaaaavligt bra an sa lange =D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0