Det närmar sig...

Jaha då var det snart dags att tacka för mig och dra vidare på nya äventyr! Har börjat packa idag och det är jäkligt tur att jag har två resväskor :P att packa ner hela ens liv är ganska svårt. Men det är mest skor och prylar som är viktigast, kläder kan man ju köpa där :) vilket jag kommer göra ändå...hehe, you know me.
Igår var sista utgången innan jag åker och jag hade grymt roligt! Jag och Sissel drog till Wermdö Golf igen och slutade kvällen på Ingarö, it was awesome.
Ikväll ska hela familjen äta middag tillsammans (vilket nästan aldrig händer) på en restaurang på Djurgården :) det ska bli supermysigt! Sen kommer jag inte få se mina kära bröder förrän vid jul :( tur att Internet finns! Skype is the shit.
Godthem ska vi äta på ikväll :) ser ju urgulligt ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0