US Embassy

Idag åkte jag och Pappa till Amerikanska ambassaden i förhoppning om att få träffa någon och prata om saker man bör tänka på om man ska plugga i USA. Tyvärr fick man inte bara komma in och prata med någon för det fungerade inte så, dessutom är det tydligen Martin Luther King-dagen idag så det var stängt. Jahapp. Men jag fick ett papper om att jag ska fylla i uppgifter för att få ett studentvisa. Men det kan jag inte göra då deras hemsida har varit nere i över 2 dagar nu...suck. Men jag blev på lite bättre humör när pappsen bjöd mig på ett meal från Max. Nu fick jag prova på Maria Montazamis favorit Hot American och Damn, den var svingod! Lätt den godaste jag ätit på länge.




Kommentarer
Postat av: Karin

vilka ohjälpsamma jävlar. Stå på dig och var stolt över att vara kvinna. God save the queen ffs! (ja, jag vet att det är england..)

2011-01-17 @ 19:20:41
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Vart är du nu då??

2011-01-18 @ 14:53:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0