Mina bäbisar

Jag har tagit mig tid att räkna alla mina nagellack och även rensa ut dom som hade torkat. Fick fram att jag har ca 122 st nagellack och sedan 15 st nail art nagellack. Jag älskar ju att göra mina naglar fina så därför ökar min nagellacks-familj succesivt^^





H&M


Isadora



Isadora


Mavala


Depend


Lumene och Viva La Diva


China Glaze, Sinful Colours och OPI


Lite blandat!


Ännu mer blandat.


Från Thailand


Också från Thailand


Nail Art


Nail Art


Allt är inte med på bilderna eftersom jag hittade några fler lite här och där i huset :P


I can't get enough


Kommentarer
Postat av: karin

du är galen!

2011-01-27 @ 05:07:55
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0