Mångalen?

Jag har haft ganska svårt att sova i förrgår och igår natt vilket jag inte brukar ha. Tyckte det var lite konstigt men så säger min bror att det var fullmåne igår och att det är väldigt många som har svårt att sova då. Lite läskigt faktiskt, hade ingen aning om att det var fullmåne. Ibland  kan det ju va så att när man vet om saker så är man inställd på det också, men jag visste inte ens om att man sov dåligt vid fullmåne. Tydlige så kallar man människor som tror på såna här saker för mångalen, kanske har jag gått och blivit galen?




Kommentarer
Postat av: Janne

Hej! Kul att du gillar min bild. Men det hade varit ännu roligare om du hade frågat innan du snodde den.

2011-03-30 @ 20:38:30
URL: http://www.babilou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0