USA planer

Jag har pratat om att åka till USA i sommar och plugga i Washington DC, jag har kollat runt as mycket hit och dit på olika skolor och utbildningar. Men har nu kommit fram till att jag skulle ha så mycket dötid där eftersom man skulle bara gå i skolan nån dag i veckan osv. Så nu håller jag istället på att titta på några längre utbildningar till typ hösten. Men jag vet inte vilken stad jag vill plugga i eller riktigt vad jag vill plugga. Men jag vill allra helst vara i Californien och funderar på att plugga nåt inom marknadsföring, media eller turism. Så vi får se vad som händer :) Om nån har nåt tips om utlandsstudier så får ni gärna säga till!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0