Santa Monica College Hösten 2011

Jag har nu ett tag pratat om att åka till USA och plugga men har inte riktigt hittat något jag verkligen vill. Jag har i princip alltid velat åka till Los Angeles men tvekat eftersom boende är så dyrt. Jag blev skitglad när jag fick reda på att min polare Jonna skulle åka till Santa Monica och plugga, ah! Det var ju ödet, så jag frågade om hon ville bo med mig om jag också åkte (vem skulle inte vilja bo med mig liksom?) och självklart ville hon det^^ Så nu har jag varit hos Kilroy och skickat in min ansökan till Santa Monica College till hösten! Så jävla taggad!! Nu ska jag bara spara pengar som ett as så man slipper leva som en snåljåp där borta.



Los Angeles, here we come.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Jag ska också läsa till hösten. Har ni hittat boende? Kanske behöver ni en till rumskamrat? :) kramar

2011-03-04 @ 19:12:05
Postat av: Sabrine

Hej, jag funderar också på att läsa där till hösten. Var hos Kilroy idag :) Camilla jag söker också efter en rumskamrat. Skriv till mig på fb om du är intresserad :) Sabrine Wennber

2011-03-08 @ 04:11:04
Postat av: milla

Va kul att fler ska åka dit! Vi har inte hittat nåt boende men vi kommer nog vilja bo bara vi två, så svårt att flytta in med andra man inte känner om man ska bo där i 2 år. Men vore ju kul att ses när vi väl är där!

2011-03-08 @ 22:41:37
URL: http://itisallaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0