Knaprat alvedon

Igår hade jag 39 graders feber, inte jättefarligt men det kändes i huvudet kan jag säga. Så gårdagen spenderades med alvedon, varma kläder + 3 filtar, glass, vatten, kiwi och en semla. Semlan gjorde min dag kan jag säga. Tråkigt att jag skulle va sjuk just denna helg när jag bokat in att göra så mycket roligt. I fredags skulle det blivit bowling med de flesta tjejerna från gymnasieklassen, så länge sen vi sågs alla samtidigt så jag såg verkligen fram emot det. Men förhoppningsvis kör vi nästa helg istället kanske :)
Dessutom skulle jag igår träffat de två sköna brudarna Jonna och Emelie och kollat på schlager, men jag fick stanna hemma för mitt huvud orkade inte och dessutom vill man ju inte smitta andra. Så vi kör kanske också förhoppningsvis på det nästa helg istället :) Om jag kan hålla mig frisk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0