Kärlekens dag <3

Det kan ju inte vara någon som undgått att det är alla hjärtans dag idag, dagen då man ska sprida kärlek runt omkring sig och bara älska allt och alla. Eller? Nja kanske inte, men vara lite extra kärleksfull mot sina nära och kära tycker jag låter som en bra idé :) Själv har jag ingen partner att dela dagen med, men jag gråter inte för det. Jag spenderar dagen med föräldrarna och så har jag ju åter igen min engelskakurs ikväll. Efter kursen ska jag gå och se Daniel Lemma med mamma på Fasching, vem är det kanske ni undrar precis som jag gjordre? Han är tydligen en svensk sångare och den enda låten jag kände igen var denna:...Nehe, nu hittar jag inte koden från YouTube-klippet, var ett tag sen jag la upp en video så jag verkar ha glömt var man hittar den. Iaf, låten heter "If I used to love you". Stackars pappa är sjuk och det var egentligen han som skulle gå med mamma, men han stannar hemma stället och kommer sitta här helt själv :( Jag får kanske baka nåt åt honom så blir han nog glad!



Alla mina vänner där ute, all min kärlek till er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0