Daniel Lemma @ Fasching

Gårkvällen på Fasching var grym! Det var verkligen superbra :) Man får väl säga att det var tur i oturen att pappa blev sjuk, för om han inte hade blivit det skulle jag inte gått. Jag vet inte riktigt hur man ska beskriva musiken men väldigt svängigt och soulaktigt, jag gillare :)
Åh just ja! Mot slutet kom en tjej upp på scenen och pratade lite om hur hon älskade din pojkvän och sen tog hon fram en ask och gick ner på knä och friade! AH! Jag blev alldeles tårögd :P So sweet. 








Han är sjukt duktig och har verkligen en grym röst, kommer lyssna flitigt på honom på Spotify! 


Kommentarer
Postat av: Jonna

Han e skitbra :D

Låten ringside skrevs till en av pappas shower som Jerry williams framförde :) Ses snart!

2011-02-17 @ 22:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0