LA Life

Jag är ju inte jättebra på att uppdatera den här bloggen, men som sagt så har vi inte internet i lägenheten än och får använda oss av wifi nere vid poolen som är aaas segt. Men nu sitter vi på hotellet som mina föräldrar bor på och använder wifi eftersom vi måste logga in på skolans hemsida för att lägga till kurser. Problemet är bara att väldigt väldigt många från skolan är inne på hemsidan just nu så vi kommer inte ens in på startsidan...kuuul. Vi måste nämligen ha ett visst antal kurser för annars får man inte börja terminen, och det vill vi ju inte ska hända så vi hoppas att det finns några kurser kvar när vi väl kommer in på sidan =/ Wow, jag låter väldigt negativ just nu..sorry! Men till lite av det roliga då :) Vi har hunnit göra några saker på dessa 10 dagar vi varit här! Vi har t.ex. hunnit vara på IKEA 4 eller 5 gånger (har tappat räkningen) och köpt det mesta till lägenheten :P IKEA is the shit!
Vi har ävenhajkat i i Runyon Canyon där vi såg våran första kändis, haha jag blev så överraskad när jag såg honom att jag typ freakade ur :P det var killen som är med i Cougar Town (Grayson) som heter Josh Hopkins :) det var bara lite pinsamt när vi åkte förbi honom med bilen och jag typ låg tryckt mot rutan och han tittade lite konstigt in i bilen...Men kul var det! Btw så var det både jobbigt och roligt att hajka, nån gång ska vi klara den svåra vägen! Dock så finns det ju skallerormar där så man får vara lite försiktig =/
Han var där uppe och rastade sin söta hund som jag tittade på först innan jag upptäckte att det var han :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0