Mobiler

Jag hittade mina gamla mobiltelefoner i en låda igår och tänkte på hur mycket det har utvecklats sen jag köpte min första! Nu ligger dom i lite fel ordning på bilden, men den blåa är min första som jag fick i 3e klass :P världens minsta display och inte alls skön på nåt sätt. Min andra var den tredje från vänster, alltså den lilla klumpen..inte heller nån höjdare, kameran till den var en liten klump lika stor typ som en tredjedel av telefonen som man var tvungen att trycka fast på underdelen :P sämst. Sen kom min absoluta favoritmobil! Den rosa glittriga :) det är ju bara ett skal men åh vad jag älskade den mobilen, men efter 3 år orkade den inte längre..buhu. Och sen till den jag har nu, en nokia med touchskärm. Den är helt okej, fast jag har tröttnat på den för den är såå seeeg och hakar upp sig hela tiden. Men, jag överlever!



Nån som har haft många olika mobiler?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0