20-årsdagen!

Så, nu är jag återhämtat från lördagens utgång och eftersom jag sov i princip heeela dagen igår så lägger jag upp lite bilder idag istället :)


Fick en jättefin present från Jonna och Jeanette! :D Haha älskade den lilla "Tårta på burk" med ljus i.


Presenten innehöll en hel del bra-att-ha-saker! Love it.


Av föräldrarna fick jag en ny digitalkamera! Ah behövde verkligen en ny, älskar den nya..skönt med touch-skärm.
Av storebror Rickard fick jag ett "Gorillapod"-stativ, awesome! :)


Jag och Jeanette åkte in till Harry B. James...


...där vi mötte upp Sissel och hennes kille + deras polare!

 
Sissel fick mig att shotta tequila!


Det bjöds på champagne!


Och så var man förbi tonåren och rakt in i tjugoårsåldern! Hej hopp.


Kommentarer
Postat av: Karin

ENORMT GRATTIS I ERFTERSKOTT MILLIS!!!! FAN VAD NICE ATT DU AR 20 NU! Massa kramar fran Australien

2011-05-06 @ 03:15:05
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0