Dagens lilla incident

Jag vet inte riktigt vad som hände när jag borstade tänderna idag...var inte ett dugg stressad eller så. Men på något sätt, när jag har tandborsten I munnen och håller på att borsta tänderna, så lyckas jag kasta iväg tandborsten rätt ner i toaletten. Bullseye. Jag stod en stund och skrattade för mig själv, åt mig själv, över hur jag kunde lyckas med det. Jag menar, jag håller tandborsten i höger hand och toaletten stod till vänster om mig...
Det var nog ödet, en liten ringklocka om att jag skulle köpa en ny tandborste..var ju ett tag sen jag bytte den. Nu får ni inte tro att jag är ohygienisk av mig, jag har hört att man ska byta 1 gång i månaden. Och Så ofta hinner jag inte ens tänka på att köpa en ny. I alla fall, nu har ni hört nog om mig och mina tandborste. Nu har jag en ny! Får se vad den har för äventyr att bjuda på...



R.I.P min rosa tandborste.


Kommentarer
Postat av: Karin

äsch, du kunde väl bara ha plockat upp den?

2010-10-28 @ 10:57:50
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: milla

ja, lite skit rensar magen...

2010-10-28 @ 11:34:02
URL: http://itisallaboutme.blogg.se/
Postat av: Sara

hahahha, fan hur lyckas man alltså :P

2010-10-28 @ 19:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0