Världens sötaste!

Jag skulle så gärna vilja ha en hund! Så mysigt :) Men det får nog vänta ett tag. Men den dagen jag skaffar en  hund vill jag ha en "Samojeden", vet inte alls hur det uttalas men skitsamma för den är så fruktansvärt söt! Eller en "Pembroke Welsh Corgi", en sån som Kendra Wilkinson har. Den ser lite ut som en dvärg i hundform eftersom den är så kort, lång och liksom ihoptryckt...så gullig.






Ååh, tänk att sitta och gosa med en sån söt sak en mysig vinterkväll? Och sätta en stor röd rosett runt halsen på den på julafton!



So cute :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag sov hos Amanda inatt och då hade vi fluffiga Totte emellan oss. Så himla mysigt!! Jag vill också ha en fluffhund som inte luktar illa :)

2010-11-29 @ 12:27:48
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: kvisten

pomeranian! Sötaste hundrasen ever! En sån ska jag fan skaffa snart :D

2010-11-29 @ 13:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0