Omstart

Jag har känt att jag måste göra något åt en del saker i mitt liv. Jag har tränat alldeles för lite och ätit alldeles för mycket onyttigt, inte bra. Har shoppat ALLDELES för mycket, speciellt på H&M, som ni säkert har märkt på mina inlägg. Jag tog en titt på mina kontoutdrag för alla mina köp på H&M, oj oj oj...mådde jävligt dåligt för hur mycket jag spenderat där under de senaste 4 månaderna. Sjukt. Så nu ska jag fan ta tag i saker och ting.

- Har fått ett kort på Friskis och Svettis som jag kan träna gratis på i två veckor, var där idag en timme. Skönt att röra på sig, har inte gymmat på typ 1½ år.

- Ska sluta småäta och sluta köpa godis och snacks, äta frukt om jag är hungrig. Ska även börja äta havregrynsgröt till frukost (kan erkänna att jag snott det från Kissie). Även försöka föra en liten mat/vikt/träningsdagbok som jag gjorde för 2 år sedan, som Hanna-banana också gör, riktigt bra då man har bättre koll på sig själv.

- Ska sluta handla saker. Seriöst. Jag handlar mycket för att jag väldigt lätt tröttnar på kläder, men jag ska verkligen försöka använda kläderna på olika sätt med accessoarer och så. Blev lite rädd när jag såg vissa liknelser med Vanita då hon va med i Lyxfällan =/

Hoppas verkligen att jag kan hålla de här sakerna, är så trött på att jag alltid misslyckas med såna här saker.



Kommentarer
Postat av: Karin

Fasen vad duktig du är! En annan sitter ju still hela dagarna och har ingen tanke på att börja äta havregrynsgröt till frukost.. Eloge till dig :)

2010-11-09 @ 22:00:23
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0