How lucky am I?!

När jag skulle åka hem från jobbet i förrgår hade jag precis missat bussen och var lite smågrinig för jag hatar att vänta...Men, bredvid bänken i busskuren låg en liten svart påse och eftersom det inte var någon där så hade någon stackare glömt sin påse, så jag tog mig en titt på vad det låg i. Åh jag blev så glad när jag såg att påsen var från Make Up Store, och i den låg två nagellack! Ett svart och ett nudefärgat. Hihi, vilken tur man kan ha :) Dessutom kostar dom ju 130 kr styck.



Awesome:)


Kommentarer
Postat av: hanna

haha, din tjuv! :D<3

2010-11-03 @ 08:05:52
URL: http://hannasjogrens.blogg.se/
Postat av: Anonym

det där är mitt...

2010-11-03 @ 10:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0