Gammal kropp

Något har hänt med mitt knä. När jag jobbade i lördags kände jag helt plötsligt att det stack till i mitt högra knä och trodde det typ var nån nerv som kommit i kläm, men jag har haft konstant ont sedan dess. Jag trodde det skulle bli bättre när jag sov, men hade fortfarande ont morgonen därpå. Fan då! Har fått halta fram i dagar nu och tänkte vila från jobb i morgon tror jag, och kleta på lite Zon på mitt knä. Som grädden på moset värker mina höfter som satan typ varje gång efter jag jobbat en hel dag och haft fel skor på mig. Så nu har jag köpt ett par tofflor för 849 kr...ett par TOFFLOR! Wtf. Tänkte gå runt i dem lite hemma för att se om dom verkligen är värda pengarna, annars åker dom tillbaka och så får jag leta efter ett par budgetvarianter.

Jag vet, jag kommer matcha mina outfits så snyggt med dessa. Men vad gör man inte för att slippa rygg-, nack-, fot- och höftvärk? Låter som en 80-åring. Vem vet, jag kanske har ljugit om min ålder...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0