Bamboo Palace

Efter en låång dag i skolan från 10-17 åkte jag till stan och köpte en snygg klänning från H&M :) me like. Har dock inte hunnit ta en bild på den.
Sen ringde mamma och föreslog att vi skulle äta middag i stan eftersom det bara är vi två hemma nu när pappsen är på Gotland, det tackar man inte nej till! Det blev den gamla vanliga typ thai/kina restaurangen på Kungsgatan "Bamboo Palace", deras buffé är såå god! :) Shit jag har börjat äta för mycket onyttigt på senaste att det inte var ett positivt resultat jag såg på vågen idag =| oops...Får ta och skärpa mig, typ inte baka så mycket kanske.





Okej, jag kan faktiskt hålla med om att det inte ser så gott ut...men låt inte ögat lura dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0