Who framed Roger Rabbit?

En film som jag verkligen inte sett på år och dar är "Who framed Roger Rabbit?". Såg den när jag var ganska liten och då filmen var på engelska och utan text tror jag, kommer jag ihåg att jag inte fattade någonting i princip :P Men jag gillade filmen iaf...då måste den varit riktigt bra! Den är både verklighet blandad med tecknat, typ de tecknade figurerna lever i den verkliga välden :) låter kanske töntigt, men jag måste nog faktiskt se den igen för att säga om den är bra eller inte.
Den handlar iaf om en kanin som heter Roger Rabbit och är skådespelare, han blir anklagad för mord och försöker bevisa att han är oskyldig och en man som hatar tecknade figurer försöker sätta dit honom. Typ nåt sånt :)





What do you think?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0