Petra Mede Show...

...Vilket skämt Petra Mede är. Jag tål inte människan! Hur fasen kunde hon få ett eget program? Hon är ju töntig, barnslig och inte minst Tråkig. Tyckte hon var rolig första gångerna man såg henne, men efter att hon var programledare för Melodifestivalen förra året har hon bara gått utför i mina ögon. Tittade på hennes nya program Petra Mede Show igår, där bland annat Marie Sernholt var gäst. Petra försökte vara rolig och Marie AS-garvade åt allt hon sa...men jag snarare grät för det var så tråkigt. Hon drar samma slags skämt Hela tiden och hon tror verkligen att hon är så Himla speciell. Jag bara spyr på människan. Kan man ha större mun än henne eller what?! Både när hon pratar och utseendemässigt...det är ju det enda man ser när man tittar på henne.

Hittade några kommentarer på TV3's hemsida om hennes program:




Hittade även en bild som visar hennes rätta jag:






Kommentarer
Postat av: Sara

Håller helt med! Jag tål inte människan!

2010-03-16 @ 14:20:36
URL: http://tomorrowisastranger.blogspot.com/
Postat av: milla

bra!

2010-03-16 @ 15:14:10
Postat av: Nero

Katastrof program...

2010-03-16 @ 20:10:26
Postat av: milla

ja det sög

2010-03-16 @ 20:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0