Dagen

Idag gick jag upp kl 8, fråga mig inte varför men jag kunde varken sova eller ligga still. Stackars Adrian, men snäll som jag är lät jag honom sova och själv gick jag upp för att baka muffins som han kunde få till frukost sen :) hur gullig är inte jag?
Det blev 6 st med blåbär och 6 st med hallon, lägger upp bilder ikväll :) Dom blev väldigt uppskattade av både Adrian och pappsen och mig själv...Dom är grymt goda! For real. Fråga Adrian :)

Jag har fått värsta suget efter att laga mat och baka, kanske för att vi pratade om såna saker på lunchen i skolan igår? Följde med mamma till affären, då får man vara med att bestämma lite saker så det är nice. Föräldrarna ska nämligen till Idre nästa helg så vi köpte lite matsaker jag kan ha då. Får se vad jag kokar ihop.

Jag köpte ju en Brunch-bok för inte så länge sen och kände att det var tillfälle att använda den idag, så till mig själv stekte jag champinjoner med massa olika kryddor och lite creme fraiche och la det på en varm tekaka. So delicious! Superenkelt och gott, precis vad jag ville ha :)

Ikväll har jag planerat att laga Fajitas, det var ju så otroligt gott när vi lagade det hemma hos Andrea för ett tag sen. Så nu tänkte jag prova att laga det på egen hand :)

Som vanligt orkar jag just nu inte lägga upp bilder, utan samlar alla från dagen till kvällen :)
Stay updated.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0