Körkort!!

Äntligen tog jag mitt körkort idag! Så jävla nice. Körde upp förra veckan och gjorde teorin idag, hehe 53 poäng :P men det är ju godkänt! Skulle skjutsa brorsan från Gullmars till typ Mälarhöjden och har aldrig åkt där förut, självklart åker jag av misstag av motorvägen istället för ner i sörda länken när jag ska hem och åker helt plötsligt mot Essinge-öarna...jag fick ju måttlig panik! Trodde jag skulle kunna svänga av och typ vända bara nånstans, men icke. Jag fick följa skyltar mot Stockholm C och gjorde det ett tag tills skyltarna tog slut vid Rålamshovsparken och så fick jag klara mig på egen hand. Wtf!? Kan knappt hitta om nångon sitter bredvid mig och säger hur jag ska köra. Men konstigt nog så körde jag bara rakt fram typ hela tiden tills jag kom till Stadshuset och kunde faktiskt hitta :) Shit. Jag tycker jag klarade mig ganska bra, jag menar, jag kunde ju hamnat vart fan som helst...men jag tog mig till Värmdö. Applåd till mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0