I love to shop

Åkte in till stan en stund idag och fikade med Linday en snabbis. Jag var även tvungen att hitta någonting att ha på mig till lördag då en kompis fyller år så vi ska gå ett gäng i Pride tåget, temat är Djur! Så jag visste att H&M har en del djuriska saker, så jag hittade lite saker där och lite andra saker på stan.



Kort tröja från H&M.
Tyg-BH i djurmönster från H&M.
Läderarmband från Lindex.
Två trosor från BikBok.


Coola skor från H&M, bara 99 kr!


Äntligen fick jag tag på en bordsfläkt, från Teknikmagasinet.


Rosa solglasögon, Ur&Penn


Halsband, från Ur&Penn.


Hög jeanskjol och tröja från Lindex.


Jag håller på att förvandlas till en Shopaholic, måste sluta hänga i stan. Handlar för mycket.
Lite jobbigt att jag jobbar i en klädbutik...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0