Grillning och fynd

Efter en halvlång jobbdag åkte jag och brorsan hem och grillade lite, delicious! Tittade även på filmen "9" som bland annat Tim Burton har producerat. Men den var inte vad jag hoppades på, hade väntat mig lite mer Tim Burton-känsla...men det var inte mycket av det. Dessutom var den bara 1,10 lång, så den var väl bra om man bara vill kolla på en film utan att behöva kolla hela tiden. You know.
Sen köpte jag lite mer grejer idag igen, crap. Men klänningen gillar jag starkt! Och behövde en ny väska. Faktiskt.


Kött!


Skön färgstark tröja, 99 kr H&M


Väskan hittade jag på Wedins, kostade 399 kr ord.pris nedsatt till 250 på REA och sen var det halva rea-priset. 125 spänn, I love it.
Leopardhalsduk, 79,50 kr H&M


Ball klänning från H&M, bara 49,50 kr! Och så personalpris på det ;) Love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0