The End

Då kom slutet på detta lov också, fan. Har haft ett hyfsat avslappnande lov iaf, har kunnat slappna av ända tills matten kom på tankarna...får ångest. Ska jag fortsätta eller hoppa av? Vet inte.

Jag har iaf satt igång med religionuppgiften och det tog ju ett  tag att bara välja sekt =/ kom till slut fram till Raeliska rörelsen, dom tror att utomjordingar skapade jorden och människan...yeah right.

Så fort jag känner mig klar för dagen ska jag ta en lång och skön dusch + hårinpackning, ansiktsmask och fixa naglarna :) Lovet måste ju få ett bra slut, det som saknas är massage och Adrian <3 Puss på dig.


Kommentarer
Postat av: Nero

Puss på dig med! <3

2010-01-11 @ 00:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0