Movie night

Igår kom Karin hem till mig så körde vi en liten filmkväll like the old days. Vi hann kolla på 3 filmer: Rescue Dawn (Christian Bale), 17 again (Zac Efron, Matthew Perry) och The Hangover (Bradley Cooper, Heather Graham).
Hade redan sett alla 3 men dom var lika bra ändå ^^ Gillar Rescue Dawn då den är baserad på en verklig händelse, 17 again är sån där skön och rolig tonårsfilm som är mig grej, första gången jag såg The Hangover hade jag lite för höga förvänningar så den var ingen riktigt hit då men den här gången var den mycket bättre.

 








Kommentarer
Postat av: Karin

Bradley Cooper - namnet på snyggingen i The Hangover! Då ver det mysteriet löst ^^ Tack för igår btw..

2010-01-09 @ 19:30:30
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: milla

ja det var mysigt :) we should do it again sometime!

2010-01-09 @ 20:14:52
URL: http://itisallaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0