Zumba

Idag körde jag och Sissel vårat pass med Zumba på idrotten och det verkade faktiskt ganska uppskattat! I alla fall av läraren som tyckte det var roligt :)
Har nu världens träningsvärk eftersom vi även körde alla övningar om och om igår då vi skulle öva in allt plus en hel timme idag, damn...det känns bra :) det var ett tag sen jag hade träningsvärk...
Det är iaf SKITbra träning kan jag säga! Det beror på vilka övningar man kör men man tränar bålen sjukt mycket, beach 2010 here I come haha! ^^



Let's Zumba!


Kommentarer
Postat av: Karin

Svar: Men denna bild är till skillnad från den du la ut söt! Dessutom hörde jag inte att den var förbjuden att publicera.. Men det är lugnt tjejen, jag uppdaterar så ofta så den kommer snart vara ett minne blott.. <3

2010-02-10 @ 09:07:31
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0