H&M

Herregud jag är så nervös inför intervjun på H&M imorrn =/ har övat några gånger på vad jag ska säga men tänk om jag får totalt blackout!? Jag får ta med mig key-cards som i skolan på redovisningarna...
Har iaf plockat fram vad jag ska ha på mig :) Självklart blir det en snygg tröja från H&M med jeans och lite accessoarer till, nytvättat hår måste jag ha (snyggt stylat också ofc.), SMINK såklart och så tar jag fram det som jag är bäst på...att le :D
Vilken tur att jag kollade upp var kontoret ligger, annars hade jag fått lite panik imorrn tror jag...ligger iaf i ett av Hötorgshusen :)
Ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll för jag har varit sjuukt trött hela dagen, sitter här och kan knappt hålla ögonen öppna =/ så jag skippar nog att se på finalen av Paradise Hotel, alla pratar ändå om det dagen efter.

Just ja, jag skrev i mitt CV att jag gillar att måla naglarna så jag var ju "tvungen" att fixa dem tills i morrn :) Det är väl inte det bästa jag gjort, men dem duger!




Wish me luck :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0