Helgen

Igår var jag hos Hanna-panna eftersom hennes föräldrar är i Åre, vi slappade och kollade på film bara. Jag var dock tvungen att gå upp vid 8 för att övningsköra med pappsen, så jag mötte upp honom i stan och sen körde vi(jag!) runt i ca 3 timmar! Ahh, fan va trött jag var. Men övning ger färdighet ;D

Nu hinner jag vara hemma 2 timmar, sen ska jag iväg till Hanna igen fast nu blire middag och drinkar istället with the rest of the girls. Så jag känner mig liite stressad: ska hinna öva Zumba, plugga körkortsteori, sy upp klänningen, ta en powernap (mina brukar ju vara ca 2 timmar...), äta, måla naglarna + hinna torka(!), packa saker, duscha...Shit, det var mer att göra än jag trodde =/ Panik.

Vi drar iaf till våran nya favorit Ambassadeur ikväll, see ya there!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0