Dagens shopping

Efter en relativt slapp dag i skolan åkte jag och Karin in till stan (H&M) och hittade lite smått och gott:

 
Inte för att jag behöver ögonskugga...men den här såg rolig ut och glittrade fint i en brun nyans ^^


Kommer ni ihåg nagellacket från Make up Store jag snackade om, jag köpte aldrig det :P men så hittade jag likadana nagellack på H&M för 50 kr st. :)


"Volymgivande Leave-in balsam för hår som behöver volym" - hoppas det funkar :)


Vanliga bomullstrosor är aldrig fel



Kommentarer
Postat av: Karin

Bra där! Det var väl inte så jobbigt att ta bilder :)

2010-02-02 @ 16:04:35
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: milla

jo...

2010-02-02 @ 17:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0