9/2 - Koh Phangan

Glömde att skriva ett inlägg i tisdags: Grattis Adrian! :D Han fyllde ju 18 och självklart hade jag köpt en finfin present till honom :) =



Vi åt på en thairestaurang med hans familj vilket var jättemysigt. Måste tipsa om denna restaurang som är helt underbar, var där när min bror fyllde 18 också :) Den heter Koh Phangan och ligger vid Skanstull, supermysig! Förutom toaletterna som va hel läskiga =/ det va två toaletter bredvid varandra och väggen mellan dem var gjord av gröna glasflaskor...så man såg ju igenom till den som va på andra toaletten =/ Som tur var gick adrian och jag samtidigt på varsin toalett, men jag blev ju as chockad när jag såg adrian stå på andra sidan. Creepy.







Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0