Update

Har världens träningsvärk i ryggen och benen, var nämligen på Dans afro på Friskis igår. Var lite tveksam om jag skulle gå först men kände att det skulle va kul å prova, och det var riktigt kul faktiskt! Kommer nog gå på det flera gånger :)

Så efter att jag tränat i 1 timme och sedan jobbat i 3 timmar plockade jag upp Karin på vägen hem och vi var en stund hemma hos mig innan vi drog in till stan. Jag har verkligen varit as taggad på att gå ut heeeela veckan, seriöst, men så igår var jag nästan inte alls taggad. Så jävla typiskt. Men vi tog oss in till stan och började med Soap Bar och sedan en snabb sväng in på White Room. En helt okej kväll som avslutades med McDonalds :) Har inte orkat lägga in bilder än (som vanligt) så det får ni se senare.


Kommentarer
Postat av: Karin

Mäh, vad hände med våra porrbilder då porris?

2010-12-22 @ 10:25:35
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: milla

lugn min vän.

2010-12-22 @ 22:39:18
URL: http://itisallaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0