Tidig julafton

Eftersom min käre bror flyttade till Idre i söndags så hade vi våran julafton i lördags. Det kändes lite konstigt och det gör det fortfarande. Jag har liksom redan fått alla mina julklappar förutom en, så det känns som att julen typ inte har hänt men ändå känns det som att den är över. Så man kan väl säga att jag inte fått uppleva julen på riktigt detta år. Känns faktiskt ganska skönt ändå, för jag har inte hunnit med den där julstressen där man har panik över alla julklappar man ska köpa för jag var i god tid i år. I alla fall så är jag såå nöjd med mina julklappar jag fick, kunde inte blivit bättre! Har inte orkat lägga in bilder på datorn så det fixar jag sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0