Dagens inköp

Jag kanske ska börja med Dagens inköp istället för alla andra som har Dagens outfit? Jag köper ju i princip nånting varje dag typ, fast jag har blivit mycket bättre på att inte köpa saker tycker jag :) Men idag hittade jag lite saker jag tyckte jag behövde.



Mini-nagelfilar 29,50:-, perfekt att ha i handväskan!
Mascara från Loréal 109:-
Puder från IsaDora 79,50:-



Klänning i skinnimitation 399:-. Den här är jag dock osäker på, försöker ju skära ner på shoppingen så jag måste tänka om jag verkligen behöver den...dessutom har jag inte provat den.



Jag hittade även en tröja från Lanvin-kollektionen! Dom tog slut så snabbt när de släpptes så jag fick inte tag på nån, men nu hade nån antagligen lämnat tillbaka den. Woho. Är den inte söt? Dessutom fick jag 50% rabatt eftersom jag är anställd :) awesome. Så ord. pris 399:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0