Belöning

Ja eftersom lönen kom idag, plus att jag fick ca 5000 spänn mer i lön än vad jag förväntat mig, så firade jag med lite shopping på H&M's julrea. Det var jag värd efter allt slit ;)



Tre-pack sportstrumpor, 30 kr.
Tre-pack mönstrade strumpor, 30 kr.
Duschcreme, 20 kr.
Svart nagellack från H&M á la Betty Boop, 15 kr.



Matchande BH och trosor, 30 kr och 75 kr. Tror dock bh-n åker tillbaka, har inte provat den än.
Svarta trosor, 30 kr.
Brett skärp, 50 kr



Matchande BH och trosor, 30 kr och 100 kr. Får se om bh-n passar :P
Liten handväska, 149 kr
.



Söt kavaj-liknande sak, 399:- 198:-




Slappa byxor, 100 kr.
Tröja, 75 kr.

Sen har jag ju som vanligt 25% rabatt på allt också ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

shooooopaholic! jag flyttar den 7e, vi måste ses innan det! i mellandagarna?!?! :)<3

2010-12-23 @ 10:30:24
URL: http://hannasjogrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0