Mitt liv 2010

Nu har snart ett helt år gått, helt sjukt! Tiden har gått fruktansvärt snabbt och jag är faktiskt nöjd med året. Så jag tänkte bara summera lite av mitt liv av året som gått sedan årsskiftet:

- Jag firade nyår hos min vän Jonna med massor av goa vänner! Det var riktigt kul :)

- Jag har övningskört och pluggat teori som en galning, kuggade på första teoriprovet men till slut fick jag mitt körkort! Så jävla nice:D

- Fick jobb på H&M :)

- Jag åkte till London för första gången med mamma i 4 dagar, mys!

- Gjorde högskoleprovet för andra gången, fick typ 0,5 i snitt. Haha, hatar högskoleprovet.

- Jag fyllde hela 19 år. Firade med utgång på Solidaritet!

- Jag, Sara, Jonna och Hanna fixade studentskivan på Nype för våran klass med temat "Kärlek" som vårat projektarbete. Jag var i alla fall riktigt nöjd med resultatet! När man fick MVG kan man inte klaga ;)

- Åkte på kryssning med klassen, sjukt jävla kul! Haha, festade loss hela natten tills solen gick upp med en 92:as bankkort (utan han som ägde kortet) och slutade med att jag åkte hem i hans kavaj (åter igen, utan honom). Kunde inte blivit bättre! 

- Vi beställde våra studentmössor, blev lite missnöjd när jag fick min då jag märkte att den var alldeles för stor. Men tar man studenten skiter man i det! I made it work ;)

- Så den 3:e juni tog vi studenten, var helt skakis i hela kroppen av glädje när vi sprungit ut :) Underbart.

- Pluggade ihjäl mig under 3:e året på Gymnasiet, så sjukt mycket plugg. Skönt att slippa det!

- Åkte till Prag med min orkester i en vecka. På vägen dit besökte vi t.ex. ett koncentrationsläger. Väldigt mysig resa i övrigt.

- Firade midsommar hos min vän Emelie på hennes underbara tomt! Tog med mig Linday dit, vi hade riktigt kul och dansade bland annat små grodorna runt midsommarstången :)

- Det tog slut mellan mig och min dåvarande pojkvän.

- Jag åkte till Gotland under Stockholmsveckan med Karin och Sissel. Helt sjukt kul! Vi drack och träffade ett gäng med sköna människor :D

- Jag, Sanna, Patrik och Danne gick i Pridetåget med djurmasker. En riktigt udda och rolig sak att göra!

- Drog till Muskö ett par dagar till Björns landställe för att relaxa.

- Såg "Blue man group" med familjen på Göta Lejon. Grymt kul! Fick en blå puss på kinden efteråt som pricken över i:et!

- Röstade för första gången i Riksdagsvalet. Jag kan ingenting om politik så det var bara jobbigt, men jag röstade iaf inte blankt :)

- Åkte till Florens, Italien med Patrik och stannade där i 11 dagar. Hälsade på Linday och Sissel som var där och pluggade! Mysig stad men blev lite långtråkigt vissa stunder.

- Och nu har jag börjat planera inför utlandsstudier, får se hur det blir!


Sådär ja, nu tror jag att jag fått med det mesta från detta år! :) Jag är riktigt nöjd med året och hoppas att nästa blir lika bra och lite till. Gott nytt år på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0