Cupcakes

Igår fyllde min käre bror 23 år! Jag hade dock totalt glömt bort att köpa en present, så jag åkte till Nacka Forum med Karin för att försöka hitta något. Hittade inte ett skit faktiskt, men seriöst..vad ska man köpa till en 23-åring? Jag har ingen aning. Känns lite pinsamt också att ringa till brorsan för att fråga vad han önskar sig samma dag. Men som tur var hade jag Karin med mig och kom med den underbara idén om att jag kunde baka cupcakes till honom, perfekt! Jag är bra på att baka och man behöver inte lägga ner så mycket pengar :) me like.
Dom blev fruktansvärt goda!



Den ljusa halvan är med vit choklad, den mörka med vanlig choklad.


Kommentarer
Postat av: Karin

Fina formar! ;)

2010-08-25 @ 20:12:14
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: milla

haha, ja man lägger ju verkligen märke till dem...

2010-08-25 @ 20:47:22
URL: http://itisallaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0