Stan...igen

Eftersom jag inte hittade någonting under all stress i tisdags så åkte jag till stan idag igen för att hitta det sista till Halloween^^ Hittade en jättefin tiara på Glitter, men den kostade ju också 250 spänn! Nej tack, jag kände inte för att betala 250 kr för en sak jag bara ska använda en gång. Så jag köpte en plast-tiara på Buttericks för 20 kr istället^^ Much better.
Sedan sprang jag in på Ohlsson's tyger och köpte ett blått band! Great. Jag gick snabbt förbi Patrik på Teknikmagasinet och köpte en sån där Cyber Clean gegga som man kan rengöra tangentbordet med etc.
Jag hittade även en snygg skjorta från JC, kunde inte låta bli :)

Efter shoppingen mötte jag upp Sofie i Gustavsberg för att ta en fika på Delselius :) kul att snacka lite efter att inte ha setts på två månader.

 



 




 


Kommentarer
Postat av: Karin

Aww, va söta! Vem tog bilden?



Gud vad kul att du kommit igång med bloggen igen. Jag är trogen läsare nr. 1!

2009-10-30 @ 11:21:44
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha bilden är ju hemsk! men söt:) Josse kom till dellan typ precis när vi skulle gå, så hon fick ta bilden^^



I know:D Nu när det är lov har man lite mer tid att skriva! Bra bra karin, kul att Nån läser den iaf^^

2009-10-30 @ 16:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0