Halloweenshopping

Eftersom jag är grym på utklädnader så kom jag på den brillianta idén att vara Fröken Sverige på Halloween, pretty good huh? ;)
Men eftersom jag och Linda snackat om att vara någonting tillsammans kom hon med en liten idé (notera Liten) om att en av oss kan vara den som vann och den andra kom tvåa, därefter blir tvåan arg över andra platsen att hon mördar självaste Fröken Sverige som då har får halsen avskuren och är täckt av blod medans tvåan går runt och ser lite halvt galen ut med en kvin i handen. Awesome! :)

Eftersom jag är "en aning" snyggare än Linda så ska jag då vara Fröken Sverige och Linda blir den halvdana tvåan, det stämmer ganska bra va? Jag tänkte väl det.


Nu när vi kommit på en idé fattas det bara att köpa alla dessa saker som behövs:
Klänning
Tiara
Ett band över axlarna
Blod och sånt
etc.

Så jag och min otroligt shopping-glada pojkvän ska dra oss in till stan i detta perfekta shoppingväder (alla väder är perfekta shoppingväder) och springa runt i alla möjliga affärer :) Sweet.

Jag satsar nog på stilen från tjejen Little Miss Sunshine:






Kommentarer
Postat av: Karin

Aww, älskar den filmen!



Haha, vilken klockren idé. Klart du ska vara Fröken Sverige, Linda skulle aldrig bli utagen till ngt sådant! :O

2009-10-27 @ 16:43:11
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: Linda

ha ha ha... Jag har ju mördat henne för att jag är trött på orättvisan.. Det är ju så obvious att hon legat sig till toppen...!

2009-10-28 @ 20:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0