Jimmy Choo

Igår åkte jag och Karin in till stan kl 10 för att spana in Jimmy Choo's kollektion för H&M, woho! Ställde oss i kön till H&M vid Gallerian men var dock inte bland de första 160 så vi fick ingen "kö-lapp", men what the hell vi stog kvar och hoppades få tag i nåt i alla fall! Ja det gick ju inte direkt som vi hade vänat oss, dom som inte hade kö-lapp fick inte komma innanför det avspärrade området där det fanns skor, väskor och accessoarer förrän efter 12.15. Så vi bestämde oss för att gå runt i stan i två timmar till...men efter en timme svek karin mig och lämnade mig ensam kvar i stan då hon åkte hem. KUL.
Jag ringde då min back-up: Mamma, hon ställer alltid upp! Vi gick till H&M på Sergelgatan istället eftersom det var ett större utbud av kollektionen. Vi stod i kö i ca 30 min inne i butiken för att komma in i området, där inne hade man sedan bara 10 minuter på sig...PANIK säger jag bara! Herregud, jag har aldrig provat skor så snabbt. Till slut bestämde jag mig för ett par skor, en väska och ett armband. Awesome!

Here you have it:

Skor 799 kr
Armband 199 kr
Väska 799 kr

Väskan får jag dock i julklapp^^ 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt! Speciellt den blå påsen..

2009-11-15 @ 17:09:19
Postat av: Karin

Det var jag som skrev det där förresten..

2009-11-15 @ 17:09:53
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: milla

tack:D

haha ja du är ju den enda som kommenterar så jag förstod nästan det ;)

2009-11-15 @ 18:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0