Idol tomorrow!

Imorgon ska jag, Adrian och Rickard gå på inspelningen av Idol :D Jag har ju varit på det ett par gånger så I know how to do this, all right. Sissel föreslog att jag skulle ha något "färgglatt" på mig så jag skulle "synas i TV", well Sissel, det funkar inte riktigt så, ookey? Man kanske önskar att man ska synas i bild för en halv sekund, men det gör man inte, oavsett färg på kläder. Trust me I know....
Nu är det bara 5 idoler kvar och imorrn är det Kärlekstema, det är ödet right? :)

Kärlekstema i Idol  Foto: Stella Pictures





Kommentarer
Postat av: Karin

Jaha, skulle brollillibrosan med också? Kul!

Hur var det då? Was love in the air? <3

2009-11-20 @ 21:24:39
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: Nero

Vi sågs på tv!! ;)

2009-11-23 @ 13:00:37
Postat av: milla

haha japp^^

2009-11-30 @ 14:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0