Halloween

Halloweenfesten i lördags var faktiskt ganska lyckad. Det jobbigaste var när jag skulle städa patriks hus innan och efter festen, det såg ju förjävligt ut! Usch. Det var grejer Överallt: disk, kläder, cigaretter, snus, ölburkar...you name it! Sen fick jag dock hjälp av patriks killkompisar :)
Efter festen tvingade båda patrik och mamma mig att hjälpa honom städa huset...jaja, lite snäll kunde jag väl vara. Det var SÅ mycket burkar och flaskor! Damn. Och det var kletigt på hela golvet. Så det var bara att börja städa. Jag hade väl tänkt mig att stanna där i högst en timme...när vi var klara med vardagstummet, köket, datorrummet och uteplatsen så tänkte jag "Äntligen"! Nehe tror ni inte att Patrik bönar och ber oss att vi ska stanna och städa Hans rum också, som typ var renare än vad det var innan festen. Suck. Great, efter minst 2 ½ timmes städande var vi klara. Men på den tiden hittade jag lite småsaker som jag tyckte att jag skulle ha som tack för hjälpen, som tur var är min bror så snäll så jag fick en rosa tändare, en flaska bakteriedödande gel och ett par strumpor han köpt i Kina som var för små för honom^^ Woho.

Btw, här är lite bilder från kvällen:

 




Kommentarer
Postat av: Karin

Det var nice! Schysst du är som städade, om min bror hade frågat hade jag kort och gott sagt "Bite me!"

2009-11-03 @ 18:15:44
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0