Leedig

Tjohoo, i mogron har jag egentligen en lektion på 1 timme..men eftersom jag hellre känner för att stanna hemma och glassa i solen..så kommer jag göra det också! Nice =D På kvällen ska vi tjejer ut på krogen och fira Andrea som fyllde 18 förra veckan..Grattis till henne säger vi! På lördag har jag konsert med orkestern mitt på dagen...egentligen känner jag inte för det, men...jag går ändå =) Och till sist på söndag så ska jag jobba heeela dagen, från 8-20 i det där korvskjulet de kallar för kiosk. Nej, så hemskt är det faktiskt inte! Jag överlever.

Nu ska jag nog gå och få min skönhetssömn (inte direkt för att jag behöver någon.. ;D hu hu..), så good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0